sye tnk lepaskn awkkalaw boleh
sye tarik blik kate2 sye tdi boley x sebab belom 24 hours lagi ni
:)
tpi awk tolong ckp kat dowg kite da clash boley
plish2
:0 - JEJAKA HEBAT,
OMG, anaknak, korang nnt klu mtk clash jgn lebih 24 hours.
Then cepatcepat mtk kapel blk sbb tu tk offcal punnn, tk sahh !
And seriously, thts the best way nk dump org.
Sbb kau boleh rasa mcm kau cool gila and ths girl/boy akan inncntly falling for you againn.
Okayyy ? And no one will ever blme you snce its not illegal, tk offcal bagai kann.
